• Hrvatski
  • English

  • Sve vas koji razmišljate o kupnji ili prodaji franšize ili namjeravate investirati u isprobani poslovni model te vas koji se želite upustiti u poduzetničke pothvate pozivamo na 3. Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga FEC koji će se održati 07. i 08. lipnja 2017. godine u Opatiji, u Kristalnoj dvorani hotela Kvarner. Sajam organizira Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Rijeka u suradnji s Primorsko-goranskom županijom, Gradom Opatija, Hrvatskom obrtničkom komorom Obrtničkom komorom PGŽ,  Turističkom zajednicom Kvarner i  Turističkom zajednicom Grada Opatije. Zemlja partner ove godine je Italija. Na sajmu ćete upoznati konzultante, vlasnike, menadžere iz različitih djelatnosti. Dođite i budite dio globalnog tržišta. Vidimo se u vječno lijepoj Opatiji. potpis

    Zašto FEC?

     

    Franšiza se javlja kada tvrtka (davatelj franšize) svoje trgovačko ime (brend) i svoj način (sistem poslovanja, know-how) daje na korištenje određenoj osobi ili grupi (primatelju franšize) koja se slaže da će poslovati u skladu s uvjetima ugovora o franšizi. Franšizno poslovanje ima veliki utjecaj na gospodarstvo u svijetu. Franšiza predstavlja model rasta poduzeća koji značajno smanjuje neizvjesnost u najrizičnijim fazama rasta: pokretanju poduzeća i fazi brzog rasta. Zbog prepoznatih prednosti u primjeni franšiznog modela poslovanja i za poduzetnike početnike i za uspješna poduzeća s potencijalom rasta, franšizno poslovanje već se desetljećima uspješno primjenjuje u razvijenim zemljama.

    Brojne su prednosti ulaska u franšizno poslovanje. Za davatelja franšize neke od najbitnijih  su:

    • brzo širenje
    • racionalizacija ulaganja i rizika
    • koristi od lokalnog poznavanja tržišta primatelja franšize
    • veća motiviranost primatelja franšize za generiranje prihoda (working for yourself, but not by yourself).

    Franšiza donosi davatelju minimiziranje poslovnih i financijskih rizika, odnosno brži rast uz manje angažiranog kapitala. Navedeni čimbenici zajedno dovode do povećanja prihoda davatelja te povećanja vrijednosti franšiznog sistema, a to u konačnici olakšava pronalaženje novih primatelja franšize. Franšizni odnos se ne bi razvio da primatelj franšize nije uvidio prednosti poslovanja po provjerenom poslovnom receptu i pod poznatim imenom davatelja franšize.

    Brojne su prednosti za primatelja franšiza, a najznačajnije su:

    • nedostatak znanja i iskustva u nekoj djelatnosti nadoknađuje se obukom koju osigurava davatelj franšize na početku i tijekom trajanja franšiznog odnosa;
    • korištenje uspješnog i poznatog poslovnog imena i reputacije;
    • primatelj franšize i dalje ostaje samostalan poslovni subjekt koji radi za sebe;
    • grupne olakšice (rabati) dobavljača za centraliziranu nabavu sirovina preko davatelja franšize;
    • racionalizacija potrebnih ulaganja za započinjanje poslovnog pothvata.

    Franšizno poslovanje je koncept baziran na znanju, iskustvu i inovacijama. Čak i u ovo krizno vrijeme, to je koncept poslovanja koji je u stalnom rastu, a omogućava stabilan rast i oporavak gospodarstva.

    U Hrvatskoj je franšizno poslovanje u ranoj fazi razvoja te je potrebno djelovati na poduzetnike kako bi se ovaj poslovni model proširio kao način rasta i širenja poslovanja (za davatelja franšize) odnosno samostalnog ulaska u poduzetništvo (za primatelje franšize).

    NAŠA MISIJA

    Želimo omogućiti poduzetnicima da na jednom mjestu dobiju sva potrebna znanja kako bi ušli u svijet franšiznog poslovanja te ostvarili poslovni uspjeh.

    FEC tim